Deel jouw ervaring!
Beste mensen,
wat een ellende. Al 3 dagen bezig om de formulieren voor de cashback van een nieuwe Sony camera in te voeren. Systeem werkt niet goed als je zoals ik, een zgn. kit hebt gekocht. Dan wordt niet de lens, maar alleen de camera geregistreerd. Alles opnieuw in moeten dienen en dan blijkt dat er nog een invul-pagina is waar serie nrs etc. moeten worden ingevuld. Bij de 1e registratie kwam dat vervolg niet. Nu blijkt dat je de doos waar de gegevens op staan, kapot moet knippen, en een foto moet maken waaruit zou moeten blijken dat je niet fraudeert. Nou ja, dat hebben we dan ook maar weer gedaan. Om zeker te weten of het nu goed was, met de klantenservice gebeld omdat de actie morgen afloop ! Man, eerst 15 min. wachten en dan iemand die alleen maar : uhuh...uhuh...zegt en vervolgens niets voor je kan doen. Intussen weten we dus nog niks en krijgen ws de cashback dus niet. Maar dat maakte de camera nou net bereikbaar. Zucht.... hele diepe zucht. En een klacht indienen helpt ook niet. Ben best wel boos/teleurgesteld. Iemand soortgelijke ervaringen ? Of ben ik pechgeval nr 1 in 2022 ?