anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

WratislaviaN - na konkurs okno:>

wratislavian
Początkujący

WratislaviaN - na konkurs okno:>

wstawiam niektore z moich zdjec. prosze o opinie.
co do samych fotek to wszystkie wykonane z reki i na kitowym obiektywie 18-70. gołąbki na pewno sa zrobione na kitowym 55-200. licznik na fotkach jest nie resetowany i przedstawia moja przygode z fotografia. jestem kompletnym amatorem laikiem, a jezeli licznik w nazwie zdjecia pokazuje na przyklad: dcs00045 to znaczy ze jest to moje 45 zdjecie zrobione aparatem ktory ma pokretla i wyciagane obiektywy. samą a300 mam krocej niż 3 miesiace. piszcie co sie podoba a co nie. zadne zdjecie nie jest fotomanipulowane.

22 ODPOW. 22
wratislavian
Początkujący
Karol777
Początkujący

Cześć. Też jestem początkujący, ale coś tam mogę powiedzieć :D
Z tym gołąbkami to chyba Ci najlepsze wyszło.
Ten dworzec główny kompletnie mi się nie podoba, robione przez szybe. Chyba trochę prześwietlone a i "krajobraz" niezbyt ładny ;)
Natomiast to ostatnie z drugiego postu sacrum/profanum po stronie zacienionej jest chyba niedoświetlone.
Tak mi się wydaje, ale zaznaczam, że też jestem amatorem :)

wratislavian
Początkujący

Karol777 napisał(a):

Natomiast to ostatnie z drugiego postu sacrum/profanum po stronie zacienionej jest chyba niedoświetlone.


chcialem zeby jedna strona kamieniczki byla jasna a druga ciemna. i chyba mi sie udalo:>

Karol777 napisał(a):


Ten dworzec główny kompletnie mi się nie podoba, robione przez szybe. Chyba trochę prześwietlone


oczywiscie, ze przez szybe bo zalezalo mi na odbiciu w niej :)

profile.country.PL.title
Paulina.
Poszukiwacz

a mi tam dworzec sie podoba ciekawe zestawienie starej stacji z nowoczesnym odbiciem w szybie gołebie fajne oby tak dalej pozdrawiam :D

profile.country.PL.title
kris..
Pasjonat

wypowiem się na temat dwóch zdjęć: