anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Sławka zabawy z dwusetką

alex------
Początkujący

Sławka zabawy z dwusetką

Witam wszystkich,

To mój debiut na tym forum, więc kultura wymaga ładnie się przywitać - dobry wieczór, nazywam się Sławek i jestem młodym człowiekiem coraz skuteczniej wciąganym w sztukę rysowania światłem. :tongue_winking:
Ok, uporawszy się z formalnym, lekko patetycznym wstępem, przejdźmy do sedna. Jestem amatorskim amatorem (mam nadzieję, że tylko do czasu i kiedyś się to zmieni) i w związku z tym nadal głównie bawię się, miast zajmować prawdziwym tworzeniem przez duże T. Pomyślałem, że jakieś świadectwa tych estetyczno-technicznych harców umieszczę tu - tak, dla... zabawy. ;)


Na pierwszy rzut dziewicza próba wywołania surowej fotki. UFRaw, dodatek do GIMPa, ujrzałem dziś po raz pierwszy i po prostu nie mogłem się oprzeć pokusie wypróbowania każdej dostępnej opcji i pokrętła. Kręcąc kolejnymi suwaczkami, niespodziewanie uznałem, że zdjęcie o tak niskim nasyceniu kolorów wygląda dosyć ciekawie. W przypływie artystycznego natchnienia dodałem jeszcze ramkę i proszę! Choć tu chyba powinienem raczej powiedzieć coś w stylu smacznego.

1
jogurt#2.jpg


Kolejne dwa zdjęcia są owocem wycieczki do Wilczego Szańca. Pomyślałem, że tym razem pokombinuję w programie graficznym. Nie wchodząc w to, czy lepiej, czy gorzej, ale fakt faktem - rezultat zmian prezentuje się dosyć mocno odmiennie od oryginału. Załączam obie wersje dla porównania.

2a.
ania#1.jpg

2b
ania#2.jpg

13 ODPOW. 13
alex------
Początkujący

Witam,