anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

photomusic

profile.country.PL.title
photomusic
Użytkownik

photomusic

SONY A700

128 ODPOW. 128
profile.country.pl_PL.title
bart_m26
Użytkownik

Lew ma piękne umaszczenie, szkoda robić z tego w&b....
Ciekawe z kotkiem nr2, zupełnie czarne tło, wygląda jakby kotek miał sesję w studio :c20

Sony A35, 18-55mm, 50mm/1.8 +pasja i plany
profile.country.en_GB.title
Deviant.
Użytkownik

Nie znam się, ale takie 'portretowe' ujęcia dzikich zwierząt mi zwyczajnie nie pasują...
Wolałbym zobaczyć choć trochę środowiska (drugi plan) w którym żyją czy przebywają.

profile.country.pl_PL.title
Starosta.
Początkujący

Mnie te "studyjne" foty nie powaliły.
Równie dobrze to mogą być wypchane manekiny.
Szału nie ma...

Pozdrawia Starosta :grin:
profile.country.PL.title
photomusic
Użytkownik

Dziękuję za komentarze. Cóż, najwyraźniej trzeba celować w gust potencjalnego odbiorcy, gdyż na podobnym forum foto doradzano abym poszedł w B&W i dopiero w takiej postaci fotografie te zyskały aprobatę. Do B&W podchodzę jak pies do jeża, gdyż moim zdaniem jest to technika zarezerwowana tylko dla prawdziwych fotografów, podobnie zresztą jak aparaty OLYMPUS.
Koty były oczywiście prawdziwe-żywe. Dzięki uprzejmości dyrekcji zoo mogłem się zainstalować z oświetleniem. Lew na pierwszym zdjęciu to najgłupsze, najwredniejsze i najbardziej agresywne bydle na świecie. Po trzecim ataku (w momencie robienia zdjęć nie bałem się, strach przed nim przyszedł już wieczorem, w domu…jak dziecko…) udało mu się zanieczyścić mój sprzęt na tyle, że poprosiłem o odkurzacz.
Drugi kotek (ten w kolorze) był już bardzo fajny, przy czym udało mu się mnie wystraszyć, gdyż pacnął mnie łapą w dłoń. Gdyby wysuną pazury, miałbym po lewej dłoni, ale najwyraźniej chciał się tylko bawić.