anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Problem Przechwytywanie wideo Przez port FireWire

Jacek120867
Początkujący

Problem Przechwytywanie wideo Przez port FireWire

mam kamerę sony DCR TRV245E nie mogę przechwycić materiału z kamery do komputera powiedziano mi że jest ona starszym sprzętem i potrzebuję do niej sterowników chciałbym wiedzieć czy to prawda jeśli tak to gdzie mogę je otrzymać lub zakupić

4 ODPOW. 4
boston-----
Początkujący

Rozumiem, że masz w komputerze firewire, jeśli tak spróbuj programem typy Vegas Movie czy Pinnacle w wersji trialowej (30 dniowe - darmo)
Pobierz z Internetu (pinnacle jest po polsku), zainstaluj, podłącz kamerę do komputera (kabel i.Link) i za pomocą interfejsu programu, który pobrałeś przegraj film.
Powinno obyć się bez dodatkowych sterowników.

Jacek120867
Początkujący

W Pinnacle też nie działa

boston-----
Początkujący

Nie jestem specem od techniki, tym bardziej kamer, których nie używałem, ale zadam ci następujące pytania, którą mogą wykluczyć błędy:

1. czy kamera podłączona jest do zasilania (zasilana nie z baterii a gniazdka) - jeśli z baterii spróbuj do gniazdka

2. Czy podłączyłeś kamerę wpierw kablem usb? Dzięki usb twój komputer wyczuje kamerę i zainstaluje ja w systemie w zależności od systemu jaki masz Vista i 7 powinny zrobić to bez dodatkowych sterowników)

szczegółowo jak podłączyć kamerę przewodem i.Link znajdziesz tu
http://support.sony-europe.com/dime/tut ... 45E&sec=D8" target="_blank" target="_blank" target="_blank
Wybieraj swoje opcje - system prowadzi za rekę.

Na stronie znajdziesz też sterowniki i to już powinno rozwiązać problem. W ogóle znajdziesz sporo info o swojej kamerze, warto się zapoznać.

http://support.sony-europe.com/dime/cam ... CR-TRV245E" target="_blank" target="_blank

Jeśli nadal będziesz miał problem zadzwoń do sony (BOK), tam można naprawdę uzyskać sporo informacji technicznych.