Deel jouw ervaring!
Sinds 4 dagen verbindt de TV niet meer met WiFi. Hierdoor kan ik geen apps bekijken op de tv.. TV scant naar wifi maar vindt die van ons niet. Helpt het als ik de tv naar fabrieksinstellingen terugzet en dan weer probeer een wifi verbinding te maken? Ook als ik de WPS knop indruk dan scant hij ook niks. Word er een beetje gek van! Wie oh wie heeft de oplossing voor mij?
Waarschijnlijk is het WiFi kanaal vanuit de router op dit moment te hoog.
Herstart de router maar eens, je kan ook een vast lager WiFi kanaal instellen in de router.
suc6 ermee,
73's
Dankjewel voor je antwoord. De experia box 10 van KPN starten lukt me vast wel alleen dat over wifi kanaal instellen in de router moet ik even uitvogelen. Vast wel te vinden op internet of YouTube!!
Waarschijnlijk staat het zoeken van het minst drukke WiFi kanaal aan in de router.
Kies in ieder geval een kanaal onder de 11 in de 2,5Ghz band.
Staat de tijd van de XF7096 wel toch goed?
suc6 ermee,
73's
Misschien (waarschijnlijk) heel dom, maar wat bedoel je of de tijd wel goed staat. Ik voel me erg dom nu.
@KaatjeM schreef:
Misschien (waarschijnlijk) heel dom, maar wat bedoel je of de tijd wel goed staat. I
k voel me erg dom nu.
Een heel verkeerd gevoel.
Onder Home - Navigatie door het hoofdmenu - Instellingen - Systeem settings - Klok en Timers.
Zie ook de "Helpgids" op de ondersteunings pagina voor de XF7096.
suc6 ermee,
73's