anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Moja twórczość

Majcher87
Początkujący

Moja twórczość

Witam,
Jestem tu nowy i dopiero zaczynam zabawę z fotografią, na razie traktuję ją jako oderwanie od codzienności. Oto kilka moich zdjęć, znajdują się pod tym linkiem:

http://chomikuj.pl/Chomik.aspx?id=majcher87

w folderze Moje Zdjęcia.

Wybrałem taką formę zamieszczenia ich ponieważ dużo roboty by było z ich pomniejszaniem do rozmiaru 256kb, a tam bez problemu można obejrzeć moje zdjęcia.

Do robienia zdjęć używam FujiFinepix s9600.

Czekam na opinie i rady w tym temacie.

6 ODPOW. 6
Karolina.
Początkujący

sama również jestem amatorem , ale jak dla mnie najfajniejsze jest to w nocy .
takie żółtawe.
nad resztą trzeba by było trochę popracować .

profile.country.PL.title
Tadeusz.O
Doradca

Majcher87 napisał(a):

...Oto kilka moich zdjęć, znajdują się pod tym linkiem:

http://chomikuj.pl/Chomik.aspx?id=majcher87" target="_blank" target="_blank" target="_blank
w folderze Moje Zdjęcia.
Wybrałem taką formę zamieszczenia ich ponieważ dużo roboty by było z ich pomniejszaniem do rozmiaru 256kb, a tam bez problemu można obejrzeć moje zdjęcia.
Czekam na opinie i rady w tym temacie.


Dużo roboty?? Zmniejszenie do odpowiedniego rozmiaru to parę kliknięć. Dużo roboty za to dałeś innym: otworzyć stronę chomiki, ogarnąć się w niej, poszukać, kliknąć i... wyświetla się malutkie. Cudem zmniejszone?
Poza tym rejestrując się na forum SONY, przyjąłeś regulamin i panujące tu zwyczaje.
A tu wstawiamy fotki na serwer forum w dowolnym formacie (choć nie polecam zbyt dużego) o wadze do 250kB. Takie trudne?
Chcesz, by inni Cię szanowali, szanuj też innych. I ich czas.

------------------------------
fotoamator
Crash-----
Początkujący

Tadeusz napisał(a):