annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

WH1000XM3 geluid rechterzijde valt weg en soms niet direct aan

profile.country.NL.title
Edwindred
Nieuw

WH1000XM3 geluid rechterzijde valt weg en soms niet direct aan

Ik heb sinds 16-2-2019 de WH1000XM3 in mijn bezit.

Nog niet enorm veel gebruikt, maar de hoofdtelefoon geeft wel regelmatig een probleem,.

Het geluid aan de rechterzijde valt regelmatig langzaam weg. de NoiseCancelling houdt er aan die zijde dan ook mee op.

Als ik dan mijn hand op de schelp leg om te muten , en weer er af haal dan komt het geluid rechts ook weer terug.

Ook bij inschakelen gaat de rechterkant regelmatig niet aan. Pas na een zelfde actie.

Dit komt voor zowel wanneer connected met Samsung Galaxy S8 met headphones connect app. Ook wanneer verbonden met mijn Laptop: Asus ROG Strix.

is er iets dat hieraan gedaan kan worden? of moet deze omgeruild worden? uiteraard geupdate naar laatste beschikbare versie.

6 ANTWOORDEN 6
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Tip: omruilen in de winkel van aankoop nu het nog mogelijk is.

suc6 ermee,
73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Edwindred
Nieuw

Ik heb een herinitialisatie gedaan. En ben er nu mee aan het testen. Lijkt stabieler nu. 

profile.country.NL.title
Edwindred
Nieuw

Helaas is het probleem weer terug.

profile.country.NL.title
Edwindred
Nieuw

Na een zogenaamde reparatie is het probleem er nog steeds. Door tech repair is het probleem niet geconstateerd maar ik heb er wel degelijk nog last van .

Ik ben er nog niet helemaal achter of het alleen met mijn Samsung Galaxy S8+ voorkomt of ook met andere aparaten. In ieder geval is het probleem met mijn S8+ er nog steeds 😞

ik hoef overigens niet de hand op de schelp te houden maar kort aanraken van de zijkanten van de rechterooschelp doet het geluid weer terug komen. Het is in ieder geval behoorlijk irritant, en gezien de kosten van de hoofdtelefoon in mijn ogen onaanvaardbaar gedrag.

profile.country.NL.title
Edwindred
Nieuw

Na 2 mislukte reparatie pogingen (door Sparco) hoofdtelefoon geretourneerd.

Inmiddels een nieuwe, die doet het wel goed

profile.country.NL.title
Sigiphoto
Expert

Mooi dat het uiteindelijk toch opgelost is, veel luisterplezier!

grt, Sigi

mijn foto's op; 500px en