Deel jouw ervaring!
Beste,
Onlangs tv bravia gekocht 86inch is er een oplossing om niet telkens tv van de muur te moeten halen! Ben maar alleen tv 2 meter groot !
Wat ik niet begrijp dat die Aansluitingen niet bereikbaar zijn aan de buitenzijde.
INDIEN ER EEN OPLOSSING HOOR IK HET GRAAG
Op alle uitgangen gebruik maken van de juiste (M/V/) verlengkabels???
suc6 ermee,
73's
Het is onpraktisch om bij elke poort een verlengkabel te gebruiken, vooral bij grote tv's die aan de muur hangen. Is het mogelijk om één kabel naar de tv te leiden, rekening houdend met de muurbevestiging?
**Onderwerp: Suggestie voor stroomvoorziening**
Ik merk dat het gebruik van verlengkabels bij elke poort, met name voor grote tv-schermen aan de muur, onpraktisch is. Het zou handiger zijn als er een alternatieve oplossing beschikbaar was. Zouden we kunnen overwegen om extra stopcontacten te installeren? Dit zou de installatie vereenvoudigen en het visuele aspect verbeteren. Graag hoor ik uw mening hierover. Misschien zijn er andere, meer geschikte oplossingen die we kunnen onderzoeken. Ik denk dat dit de efficiëntie en het gebruiksgemak aanzienlijk zou verbeteren.
**Onderwerp: Suggestie voor stroomvoorziening**
Wat bedoel je hier nu opeens mee???
Het is toch ook onpraktisch om de TV (type???) steeds van de muur af te halen als je iets tijdelijk wil aansluiten.
Een alternatieve oplossing is alleen voor handen met Wifi/LAN of BlueTooth een verbinding maken met de TV.
Meer geschikte oplossingen zijn er niet!!!
73's