annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Telefoon herstart maar blijft om oude pincode / Google account vragen

profile.country.NL.title
marjoleinatwork
Nieuw

Telefoon herstart maar blijft om oude pincode / Google account vragen

Hi, Voor werk heb ik een Sony Xperia 10 V en had hier ook een workportal op geinstalleerd want dat moest van werk. Hierdoor moest ik om de 3 maanden mijn pincode wijzigen en nu weet ik het dus niet meer.  Telefoon teruggezet naar fabrieksinstelling maar hij blijft vragen naar oude pincode of het google account dat op de telefoon stond.

Wanneer ik kies voor de optie oude Google account kies dan gebeurt er na het wachtwoord invoeren niets. ik dacht een work-around te hebben gevonden door het aanmaken van een nieuw Google account maar dat werkt ook niet. Is er iemand die mij misschien kan helpen hiermee? Ik kan nu bijna niets op werk en dit wordt behoorlijk irritant. Klantenservice al 10 keer geprobeerd te bellen maar die verbreken de verbinding of zijn niet bereikbaar. Hoor het graag.

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.NL.title
Strampke
Expert

Dat is echt vervelend.
Het is niet een probleem van je telefoon maar van Google, beter gezegd van Android.
Wachtwoord weg betekent reset naar fabrieksinstellingen en alle gegevens kwijt.

Wat je nog zou kunnen proberen is de telefoon met een USB kabel met een computer verbinden en kijken of je dan toegang hebt tot de bestanden zonder een wachtwoord in te voeren.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Geen backup telefoonnummer van het Google account aanwezig?

Zo niet!!!
Helaas dan blijft alleen de "Harde fabrieksreset"over om de 10V te redden.

Dit houd wel in dat alle data in de 10V verdwenen is.

IVideo: Harde fabrieksreset 

suc6 ermee,
73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!